Szkolenie Trudny pacjent – jak się porozumieć

Data: 2020/02/07

Drukuj stronę

 

Nieporozumienia z pacjentem i jego rodziną oraz animozje pracownicze mogą być pokonywanie w cywilizowany sposób, dzięki umiejętności porozumienia się. Komunikują się dziś wszyscy, ale nieliczni potrafią się porozumieć.  Pozwalam sobie zaprezentować szkolenie, które tę umiejętność rozwija.

Trudny pacjent i jego rodzina – jak się porozumieć

Celem szkolenia jest pomoc uczestnikom szkolenia

  • w stosowaniu zasad profesjonalnej, a przede wszystkim skutecznej komunikacji z pacjentem i jego bliskimi w różnych okolicznościach zawodowych;
  • w wykształceniu umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych i nawiązywania życzliwych relacji z poddanymi leczeniu lub opiece osobami; 
  • w przyjmowaniu asertywnych postaw wobec próby wywierania presji przez pacjenta lub jego rodzinę;
  • w udzielaniu odpowiedzi na pytania trudne, wymagające taktu i powściągliwość;
  • w łączeniu ludzkiej empatii w profesjonalną asertywnością; 
  • w odnalezieniu motywacji do podejmowania codziennych rozmów z pacjentami;
  • w zrozumieniu, jak świadoma komunikacji wpływa na osobistą skuteczność i satysfakcję z wykonywanej pracy.

To szkolenie realizujemy w miejscu i czasie dogodnym dla Państwa jako zorganizowanej grupie uczestników. 

Do poznańskiego Centrum Szkoleniowego BOMIS zapraszamy Państwa na szkolenia wg terminarza:

Mów do mnie jeszcze, czyli profesjonalna komunikacja służbowa

Poznań, BOMIS, 25 lutego 2020 r. 

Warsztaty rozwijające umiejętności budowania porozumienia pomiędzy skonfliktowanymi stronami. 

Opis naszych kompetencji do podejmowania powyższych tematów dostępny jest dla Państwa na https://www.trudni.eu. Opisy innych szkoleń prezentujemy na  www.bomis.pl. Jesteśmy również do Państwa dyspozycji  pod numerami telefonów: 61/671 29 24 lub kom.  665 484 888,  a także adresem e-mail: szkolenia@bomis.pl.

Z poważaniem

Marzena Raźniewska-Półkoszek 

dyrektor zarządzający 

Najczęściej czytane