Europejska legitymacja zawodowa Podręcznik użytkownika dla wnioskodawców
Opublikowano: 2019/05/21
Aby złożyć wniosek o wydanie EPC, musisz:
- utworzyć konto w systemie EU Login, jeśli jeszcze go nie posiadasz
- zalogować się przy użyciu swojego konta w systemie EU Login (systemu uwierzytelniania Komisji Europejskiej); po zalogowaniu się zostaniesz przekierowany do interfejsu EPC)
- uzupełnić swój profil EPC: podać dane osobowe i dane kontaktowe
- utworzyć wniosek
- załadować zeskanowane kopie odpowiednich dokumentów w formie elektronicznej (każdy dokument załączany do wniosku należy zeskanować i następnie załadować jako odrębny plik)
- wysłać do odpowiedniego urzędu w swoim kraju pochodzenia wszystkie wymagane dokumenty.
Wniosek o wydanie EPC
Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, zapoznaj się z instrukcją użytkownika EPC.